همیشه دلم میخواد به دیگران بها بدم ، ی راهی پیدا کنم بهشون محبت کنم و رابطه ای گرم برقرار کنم . اصلا انگار با خدا قرارداد بستم منو بخاطر همین به زمین بفرسته...کثرتا خواستم به دیگران اهمیت داده باشم ! بعضی و& نمیشه با نبودت ساده سر کرد......ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 157 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 9:11
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 215 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 9:11
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 9:11
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 131 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 9:11

رفته یه خبرم نمیده کجاس ؟سالمن ؟ هست ؟ نیست ؟ 
خو عزیز من یخده بفکر باش😳
خداکنه سالم و خوش باشی 
ما را در سایت نمیشه با نبودت ساده سر کرد... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 143 تاريخ: شنبه 25 آذر 1396 ساعت: 9:11